About Me

Seorang gadis kampung yang periang..:)

Saturday 7 January 2012

Blog Saya..

Wah...Terujanya..Hari ny 7/1/12,maka terhasillah satu blog sendiri yang aku idamkan selama ny...terima kasih buat kakakku yang banyak membantu dalam menghasilkan blog ny..Aku sangat teruja bila melihat blog kakakku yang cantik membuatkan aku semakin membuak2 tok menghasilkan blog sendiri..Walaupom blog yang dihasilkan ny xseberapa tp syukur la..Baru blajar katakan..:)hehe3..ny la blog pertama aku..selama ny xpenah  ade pom blog2 ny..kenal pom x blog ny ape..ketinggalan nye aku ny kan...Maklumlah ore kampung katekan,mane tw sume ny kan..Tp sekarang dah tw ape 2 blog..Suka sgt ble tgop blog kakak yang cantik2..rase cam nak buat cam 2 jgop...teruja...+..gembira..excited sgt..huhu3..

No comments:

Post a Comment